Konkurencja wśród producentów telewizorów jest ogromna. Niemiecka firma Loewe ma jednak swoją strategię rynkową - postawiła na niecodzienny design i olbrzymią możliwość wyboru konfiguracji, kolorystyki i dodatków. Nowy Loewe Connect ID trafił na rynek z myślą o Euro 2012. Producent reklamuje go jako pierwszy telewizor z własnym charakterem i jest w tym sporo prawdy, gdyż żadna inna firma nie oferuje tak olbrzymiej liczby wariantów wykończenia swoich odbiorników TV. Dzięki temu produkty Loewe stały się ulubionym sprzętem projektantów wnętrz, którzy chętnie polecają te telewizory swoim klientom jako atrakcyjny element wykończenia. Dostępnych jest 12 wersji kolorystycznych samego obramowania oraz akcentów kolorystycznych. Jeśli obliczyć wszystkie warianty możliwych do uzyskania opcji wzorniczych, to otrzymamy zawrotną ilość 2160 kombinacji. Ale Loewe to nie tylko niesamowite wzornictwo, to także znakomita jakość wykonania i wszelkie nowinki technologiczne na pokładzie. Mamy więc opcje 3D (wymagane okulary migawkowe) i rozbudowane funkcje internetowe. Rodzina produktów Connect ID oferuje dwie wersje techniczne (z lub bez zintegrowanego dysku DR+).
Loewe wykorzystało panele LCD z 200-hercową technologią, aby zapewnić optymalną jakość obrazu w każdym telewizorze niezależnie od wielkości ekranu. Każdy telewizor wyposażono w tuner HDTV-DVB-T/C oraz DVB-S2 (oraz opcjonalnie DVB-T2). Optymalne możliwości połączeń zapewniają dwa gniazda Cl+, trzy porty HDMI - w tym jeden z kanałem zwrotnym (ARC) oraz dwa gniazda USB. Obsługa sieci LAN oraz WLAN jest w standardowym wyposażeniu Connect ID. Telewizor obsługuje klasyczne dla Loewe funkcje, jak Loewe MediaHome, Loewe MediaText oraz dostęp do zasobów internetu poprzez Loewe MediaNet. Connect ID wyposażono w technologię Loewe DR+ Streaming, która otrzymała nagrodę EISA 2011-2012. Umożliwia ona łatwe odtwarzanie strumieniowe na drugim telewizorze Loewe znajdującym się w domowej sieci.
INFO www.loewe.tv/pl
Jeśli chcesz wiedzieć pierwszy o konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, promocjach, prezentacjach dołącz do nas na Facebooku!
kino domowe
NOWY LOEWE CONNECT ID
Konkurencja wśród producentów telewizorów jest ogromna. Niemiecka firma Loewe ma jednak swoją strategię rynkową - postawiła na niecodzienny