s-e-r-v-e-r-a-d-s-3

kino domowe

Grzegorz Krychowiak promuje telewizory Samsung

news |
niezdefiniowano - Grzegorz Krychowiak promuje telewizory Samsung

Reprezentant Polski oraz piłkarz hiszpańskiej Sevilli FC uczestniczy w kampanii marketingowej Samsung pod hasłem Wszyscy Żyjemy #dlaemocji

Rok 2016 przynosi kolejne zmiany technologiczne w telewizorach i jest niezwykle ważny dla producentów TV, gdyż właśnie w tym roku odbędą się dwie wielkie imprezy sportowe rozgrzewające serca kibiców na całym świecie - Igrzyska Olimpijskie oraz Euro 2016. Takim wielkim wydarzeniom towarzyszy zazwyczaj wielki szum medialny i gwałtownie wzrasta sprzedaż telewizorów. Nic więc dziwnego, że wielcy producenci telewizorów jak Samsung zaprosił do współpracy w promowaniu swoich najnowszych i najbardziej prestiżowych TV znanego piłkarza Grzegorza Krychowiaka. Popularny i sympatyczny piłkarz odnoszący obecnie sukcesy w barwach Sevilla FC i drużynie narodowej będzie pojawiał się w spotach reklamowych emitowanych w kinie, internecie, a także mediach społecznościowych. Kampania odbywa się pod hasłem Wszyscy Żyjemy dla emocji.
Sport, a konkretnie piłka nożna wywołuje wielkie emocje, a żeby jak najlepiej te emocje przeżywać pomocny jest najwyższej klasy telewizor – a modele Samsung SUHD to bezdyskusyjnie wspaniałe telewizory, jedne z najlepszych dostępnych obecnie na rynku.

W końcu zarówno sport wywołuje emocje, a my te emocje przeżywamy na telewizorze. Zestawienie wizerunku niezwykle uzdolnionego piłkarza, którego gra na boisku wzbudza zachwyt z równie zachwycającymi TV Samsunga, to strzał w dziesiątkę.
Seria SUHD 2016 budzi emocje swoim wyglądem praktycznie bez ramek, z ładnym wzornictwem również z tyłu i wreszcie obrazem w rozdzielczości 4K, z funkcją HDR, wyświetlaczem o dużej jasności, głębokiej czerni i z wykorzystaniem technologii Quantum Dot.
Pierwsze spoty reklamowe z udziałem Grzegorza Krychowiaka już pojawiły się w sieci, a kolejne będą pokazywać się sukcesywnie w następnych tygodniach. Warto zauważyć, że wizerunek Grzegorza Krychowiaka nie jest jeszcze wyeksploatowany przez firmy, pojawia się on rzadziej w spotach niż Robert Lewandowski.
Mamy nadzieje, że cała nasza ekipa będzie odnosić sukcesy na boiskach podczas imprezy we Francji. Natomiast producenci telewizorów nie zapomną, że dla nas przede wszystkim liczy się jakość produktu, a nie to kto i je promuje. O jakość TV Samsung jesteśmy spokojni, a ta zakrojona na szeroką skalę akcja promocyjna ma jedynie na celu zwrócenie uwagi na możliwości nowych telewizorów SUHD 2016 z technologią Quantum Dot i HDR.
INFO www.samsung.pl