W USA najnowszy gadżet firmy Apple jest już dostępny. Nie obyło się oczywiście bez emocji – całonocne kolejki i szalona radość z nabycia wyczekiwanego gadżetu. Problem w tym, że wielu Amerykanów rzuciło się na iPady, a niektórzy kupowali nawet po dwie sztuki. Genialny marketing Apple'a jak zwykle zadziałał genialnie sprawiając, że niemal każdy pragnie mieć iPoda, ale tak naprawdę w jaki sposób będzie go wykorzystywał, jeszcze sam do końca nie wie. Tymczasem okazuje się, że iPad to coś więcej niż tylko atrakcyjny gadżet, a sposobów na jego wykorzystanie może być naprawdę wiele. W numerze kwietniowym (4/10) naszego miesięcznika „Hi-Fi Choice & Home Cinema” znalazł się artykuł w którym Dave Slater - dyrektor specjalizującej się w projektach instalacyjnych brytyjskiej firmy DSE Group, uważa, że ten tablet może nieźle namieszać na rynku domowych instalacji audio-wideo. Powinien doskonale sprawdzić się w roli zaawansowanego sterownika do niemal wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu kina domowego czy audio. Jednak zanim się o tym przekonamy musi jeszcze minąć trochę czasu, gdyż europejską premierę iPada wciąż jest opóźniana ze względu na olbrzymi popyt na rynku amerykańskim.
Tymczasem okazuje się, że iPad może zostać ulubioną „książeczką” dla dzieci. Poniższy film ilustruje jak ciekawa może być lektura „Alicji w krainie czarów” na iPadzie. Problem w tym, że taką książeczkę trzeba najpierw kupić za ok. 10 dolarów w App Store (czyli internetowym sklepie Apple'a), ale z pewnością dzieciaki będą zachwycone możliwościami tej nowej zabawki z logo nadgryzionego jabłuszka.
gadżety
iPAD NIE TYLKO DO CZYTANIA
W USA najnowszy gadżet firmy Apple jest już dostępny. Nie obyło się oczywiście bez emocji – całonocne kolejki i szalona radość