Legenda rocka, Sir Paul McCartney, będzie gwiazdą drugiego etapu globalnej kampanii reklamowej marki JBL, Hear the Truth (Usłysz prawdę)
Legenda rocka, Sir Paul McCartney, będzie gwiazdą drugiego etapu globalnej kampanii reklamowej marki JBL, "Hear the Truth" ("Usłysz prawdę"), w którą zaangażowani są znani muzycy. McCartney to wierny użytkownik sprzętu JBL w studio nagrań, w trasie koncertowej, a także w domu, a jego udział w kampanii JBL "Hear the truth" to świadectwo wpływu, jaki marka JBL wywiera na muzyków i ich fanów od początku ery rock'n'rolla.
Spot telewizyjny z udziałem McCartney'a po raz pierwszy pokazano 12 lutego podczas ceremonii rozdania nagród GRAMMY. Po kampanii telewizyjnej ukażą się również banery internetowe oraz reklama w prasie. JBL będzie także sponsorem letniej trasy koncertowej Paula McCartney'a.
"Kampania JBL "Hear the truth" ma na celu zwrócenie uwagi na jakość brzmienia, a udział w niej biorą artyści, którzy pragną, by ich fani słyszeli ich muzykę tak, jak jej twórcy pragnęli ją stworzyć. Sir Paul McCartney pokazuje dlaczego wspaniała muzyka żyje długo i jak ważne jest najwyższej klasy odtwarzanie dźwięku. JBL cieszy się sporą renomą wśród muzyków na całym świecie, a naszym celem jest wierne odtwarzanie ich muzyki za pomocą produktów JBL" - powiedział Dinesh C. Paliwal, prezes firmy HARMAN.
W nowym spocie reklamowym "Hear the truth" można zobaczyć McCartney'a wykonującego swój najnowszy singiel, "My Valentine," pochodzący z albumu "Kisses on the Bottom," który ukazał się 7 lutego tego roku. 9 lutego McCartney otrzymał swoją gwiazdę na hollywoodzkim Walk of Fame, a premiera jego nowej płyty została uświetniona koncertem na żywo transmitowanym z słynnego Capitol Studios. Dzień później 14-krotny zdobywca nagrody GRAMMY został wybrany Człowiekiem Roku 2012 MusiCares. Ta nagroda została przyznana McCartney'owi w uznaniu jego osiągnięć artystycznych i pracy charytatywnej.
"JBL to synonim wspaniałego dźwięku, stale spełniający standardy jakich oczekuję dla mojej muzyki," powiedział Sir Paul McCartney. "Korzystałem ze sprzętu profesjonalnego JBL podczas całej mojej kariery w studio nagrań i podczas koncertów. Pragnę, by moi fani "usłyszeli prawdę", a to właśnie gwarantuje JBL."
Spot reklamowy opowiada historię "My Valentine" McCartney'a, przybliża także rolę, jaką JBL odgrywa w przekazywaniu piękna i niuansów muzyki. Reklamówka "Hear the truth" została nakręcona w styczniu w Londynie, jej reżyserem jest Martin Campbell, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller Casino Royale, film o przygodach Jamesa Bonda, a który wyreżyserował także spot reklamowy z Jennifer Lopez w ramach kampanii Harman Kardon "Beautiful Sound". Spot reklamowy
Kampania reklamowa JBL "Hear the truth" wystartowała we wrześniu 2011 roku, jej pierwszymi bohaterami była grupa Maroon 5 oraz hinduski kompozytor muzyki filmowej, dwukrotny zdobywca Oscara, A.R. Rahman. W roku 2012 w reklamach JBL pojawią się również inni znani artyści.
Dziedzictwo JBL obejmuje już ponad 65 lat, a ojciec tej marki, James B. Lansing stworzył pierwszy system dźwiękowy przeznaczony specjalnie do instalacji w kinach. JBL to jedyna marka audio wyróżniona przez amerykańską Akademię Filmową za jej wkład w rozwój przemysłu filmowego. JBL w innowacyjny sposób nagłośnił przełomowe festiwale muzyczne, wśród nich Woodstock w roku 1969, a dzisiaj systemy JBL są zamontowane w najsłynniejszych halach koncertowych, sportowych i innych na całym świecie. JBL to lider w dziedzinie tworzenia sprzętu przeznaczonego do stosowania z źródłami cyfrowymi, produkując głośniki do urządzeń iPad, iPhone oraz iPod do użytku domowego i biurowego, najwyższej klasy samochodowego sprzętu audio oraz rewelacyjnych głośników do kina domowego i dla audiofilów. INFOwww.jbl.com.pl